sooyoung iloveyou lha :*

oke are you ready ? oke let start now ! can you see the title ? oke fine. bajed english pulak aku nih! grammar pun tunggang tebalik. heh -.-" harap maklum budak baru nak up memang macam ni :) okayokay. aku nak cakap aku suka gegila kat perempuan yang bernama choi soo young nim, i'm not lesbian oke. kome nak tau sebab apa aku suka perempuan ni? meh nak bisik. jangan story kat orang lain tau. hal nim kita ja yang tau ;)



firstly, ni pendapat aku lha kan, kalau tak suka, sokay. i dont care. bagi aku, dia paling cantik kalau tanpa makeup dalam snsd tu. ala.. tak kisah lha muka dia plastik ka.. original resepi ka.. yang penting dia cantik [fullstop] tak macam hampa . muahahaha. tak macam aku juga.

second, aku suka dia sebab.. kaki dia perg ! superblyy cun. dah lama aku mengidam kaki macam dia, tapi tak kesampaian pun hasrat aku tu T_T sobssbossobs . anyway, aku cuba sebaik mungkin untuk mengecilkan drumstik aku ni. dah ada rupa macam batang balak dah aku tengok -.-"


third, aku suka dia sebab apa lagi kalau bukan sebab dia tinggi, tak payah nak pakai wedges dah, dia memang manusia yang tinggi. wahh. 170 tinggi lha tu. dah melepasi tahap normal, bukan macam aku abnormal T_T  sekarang ni aku dah mengkaji tips tips untuk jadi manusia tinggi. kadang-kadang teringin jugak aku nak jadi model. tapi ketinggian tak cukup pulak. hish !


tu jaa kot sebab aku suka dia. oke nanti aku post gossip lagi kat wall "jamban" ni. daaa~


p/s : kena bergayut tiap-tiap hari ni kalau nak tinggi . hmm