new life :D

assalamualaikum. 

setelah sekian lama tak update blog. baru sekarang ni dapat update kan, K :3 takda sapa peduli pun -,- 
okey nampak topik aku hari ni?? tak nampak pendek umur :P 
new life new life new life. k bosangggg. duduk matrik balik sebulan sekali ja. seriously homesick T.T
rindu kura-kura kat rumah. T.T mesti dah besaqq kan sekarang. jaga diri tau. nanti aku balik beli kangkung bagi hang makan k :*

kehidupan kat sini totally tak sama macam kat sekolah dulu. dulu ada jugak masa aku nak main-main. sekarang ni jadual pack gila Y.Y letih ngat ngat kena pulun study dok tang ni. result ups aku baru ni dah la amat dasyat. takkan la nk bagi pspm pun dasyat macam tu kan? hmm buat malu bapak aku ja. ;'D k la takda idea. so kepada sapa-sapa yg nak nk masuk matrik ni pulun study sungguh-sungguh noh. k tu ja. byebye assalamualaikum :)